Skip to main content
  • SMS Banking

    SMS Banking

    Testowy podtytuł 27.03.2023

    Serwis SMS umożliwia dostęp do informacji dotyczących rachunków bankowych za pomocą telefonu komórkowego (wyłącznie krajowych sieci telefonii komórkowej) w postaci krótkich wiadomości tekstowych SMS, przez 24 godziny na dobę.

    Sam decydujesz, które z dostępnych powiadomień automatycznych będą aktywne dla Twojego rachunku.
    Jeśli jesteś posiadaczem telefonu komórkowego i często korzystasz z tej formy komunikacji, to SMS Banking jest właśnie dla Ciebie.

     

    Usługa SMS Banking umożliwia:

    dostęp 24 godziny na dobę
    otrzymywanie informacji na zasadzie powiadomień automatycznych:  - wiadomości wysyłanych automatycznie po wystąpieniu określonego zdarzenia na rachunku (do wyboru): - powiadomienie o zmianie salda rachunku/ów (po uznaniu i/lub obciążeniu rachunku) - powiadomienie o saldzie rachunku/ów - powiadomienie o realizacja zlecenia stałego
    dodatkowe parametry usługi - wysyłka powiadomień w wybrane dni tygodnia i wybrane godziny - minimalna kwoty zmiany salda, po której wysyłane jest powiadomienie

    Jak korzystać z usługi SMS Banking?

    Otrzymywanie odpowiedzi automatycznych następuje po wystąpieniu określonego zdarzenia na rachunku (zgodnie z dyspozycją uaktywnienia usługi), natomiast odpowiedzi na zapytania wysyłane są po ich otrzymaniu przez Bank.

    Przydatne informacje

    Zastrzeżenie środków identyfikacji elektronicznej

    W przypadku utraty, kradzieży, przywłaszczenia albo nieuprawnionego użycia środka identyfikacji elektronicznej, lub nieuprawnionego dostępu do środka identyfikacji elektronicznej należy niezwłocznie zastrzec ten środek.

    Zastrzeżenia można dokonać w placówce Banku lub pod numerem:
    801 622 717
    lub
    +48 43 678 31 79

    (czynne całą dobę)