Skip to main content
  • InterKonto

    InterKonto

    Usługa dzięki której kontrolujesz swoje finanse, zarządzasz nimi, robisz przelewy, opłacasz rachunki, zakładasz lokaty oraz wiele innych.

    A wszystko to zrobisz tanio, szybko i wygodnie wykorzystując urządzenie z dostępem do Internetu wyposażone w przeglądarkę internetową.

    dostęp 24 godziny na dobę
    aplikacja mobilna EBO Mobile
    wygodne zarządzanie swoimi finansami
    swoboda dysponowania pieniędzmi bez stania w kolejkach
    dyskrecja i bezpieczeństwo transakcji
    autoryzacji operacji kodem jednorazowym w formie SMS lub aplikacją BS Poddebice EBO Mobile PRO
    przelewy i zlecenia stałe
    przelewy z odroczonym terminem płatności
    przelewy ekspresowe BlueCash i Express Elixir
    doładowania telefonów PRE-PAID
    możliwość zakładania i zrywania Interlokat
    możliwość składania wniosków 300+, 800+
    dostęp do informacji o stanie salda i danych szczegółowych rachunków
    dostęp do historii operacji na rachunkach
    potwierdzenie zrealizowanych przelewów
    możliwość śledzenia stanu dyspozycji złożonych za pośrednictwem usługi
    płatność paybynet
    płatności BLIK
    usługa eKantor

    Jak korzystać z usługi Interkonto eBO?

    • W zależności od wybranego sposobu logowania:
    • Wprowadź Login i Hasło otrzymane z Banku
    • Zeskanuj Kod QR aplikacją BS Poddebice EBO Mobile PRO
    • Po pomyślnym zalogowaniu w lewej części ekranu wyświetli się menu główne ze wszystkimi dostępnymi opcjami
    • Szczegółowe instrukcje znajdziesz w zakładce Przydatne dokumenty

    Przydatne informacje

    Zastrzeganie kart

    W przypadku utraty, kradzieży, przywłaszczenia albo nieuprawnionego użycia środka identyfikacji elektronicznej, lub nieuprawnionego dostępu do środka identyfikacji elektronicznej należy niezwłocznie zastrzec ten środek.

    Zastrzeżenia można dokonać w placówce Banku lub pod numerem:
    801 622 717
    lub
    +48 43 678 31 79

    (czynne całą dobę)